nicoleyounan

Lie.

Publicerad 2012-05-06 00:14:49 i Allmänt,

Jag ljuger. Jag är inte alls så glad och pigg som jag ser ut att vara på bilden nedan. Jag är faktiskt väldigt trött. Trött och ganska kinkig också faktiskt.

Allt har gått fel för mig idag. ALLT!
Jag har tappat saker, gjort fel, glömt saker och hunnit med ett rejält dampryck på vår dator på jobbet. Jag lyckades liksom tom ta fel buss hem från jobbet. Jävla skit.

När jag äntligen kom hem och ville sätta på en film som jag velat se hur länge som helst så funkade inte det heller såklart. Dagens teknik suger. Det slutade med att jag slängde allt i soffan och tjurade typ.

Nej. Det är bättre jag går och lägger mig nu och hoppas på en bättre dag imon.

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela