nicoleyounan

20.

Publicerad 2012-03-15 21:21:32 i Allmänt,

Fortfarande förlåt för dålig uppdatering.
Har jobbat hela veckan och när jag inte jobbat så är jag upptagen med annat.
Idag jobbade jag i alla fall min sista kväll för denna veckan. Bara 10-14 imon sen är det helg!

Anledningen till att jag jobbar/jobbat så mycket det senaste är att jag och pappa min åker till new york om 20 dagar!
Jag ska shoppa ihjäl mig!! Jag längtar så! Måste ju kunna köpa allt jag vill ha där borta! Dessutom ska jag handla åt mannen min också ju. Såklart.

Men som sagt.. Mycket slit för att kunna ha råd att köpa det man vill.

I helgen är jag dock ledig. Blir mys med älsklingen imon och lördag party.

Hoppas ni får en kanon helg!
I will.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela