nicoleyounan

Otålig.

Publicerad 2012-06-07 14:56:14 i Allmänt,

Igår beställde jag ett startkit för gelnaglar! Jag är sjukt otålig och vill att det ska komma nu nu nuuuu!

Jag har ju länge gått och fixat mina naglar på salong eller hos vänner. Men nu var det ett tag sedan jag hade det och jag saknar att ha fina långa naglar.

Därför så tänkte jag att istället för att passa tid hos någon annan så kan jag ju lära mig själv. Ska bli så kul!

Bästa är att man verkligen får med allt, naglarna, lampan, glitter och massa prylar! Massa pyssel!
Någon som känner att dom vill bli övade på?!

Håller tummarna att det kommer imorgon. Iihh!

Här ser ni en bild då jag hade långa fina gelnaglar. Och va blond.. Eh aa.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-07 22:27:52

Hahahh skrev på fel inlägg!! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela