nicoleyounan

If you are wondering.

Publicerad 2012-07-02 15:48:11 i Allmänt,

Hej!
 
Om ni undrar varför det är stendött från min sida här på bloggen så är det för att appen för blogg.se har kraschat.
Jag har massor av bilder jag vill visa er men det går inte ens att logga in från telefonen.
 
Jag vet inte när det kommer komma igång igen och därför blir det lite halvtaskig uppdatering nu.
Men nu vet ni i alla fall.
 
Har haft en bra helg som blandats med både jobb och kalasmys. Hapus fyller nämligen år på Onsdag så vi firade honom igår. Vad som händer på Onsdag är än så länge en liten överaskning så det får ni veta då.
Vad händer annars..? Hmm..
Jag går mest runt och längtar tills det blir Söndag. Då ska jag och flickorna åka till Ullared. Ihh! Shopping.
 
Men nu är det dags att slänga i sig lite mat och börja fixa mig. Ska på fotboll ikväll och hejja på hemmalaget.
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela