nicoleyounan

Need to get back on track.

Publicerad 2011-09-05 15:07:17 i Allmänt,

Innan vi åkte till grekland så var jag super duktig med min träning. Jag låg i ca fyra ggr i veckan och tänkte på vad jag åt. Vågen började sakta trilla ner och jag var himla nöjd med resultatet jag fick. Sen kom semestern.

Jag har varit så himla slarvig nu den senaste månaden. Helt struntat i att träna och ätit precis vad jag velat. Jag har inte vägt mig men känner att jag gått upp. Buu. Jag känner mig så himla äcklig just nu!

Men mest av allt så känner jag mig trött. Så fort jag slutar träna så blir jag så seg. Spelar liksom ingen roll hur mycket jag sover, jag är bara trött.

Därför har jag nu bestämt att semestern är slut.

Idag börjar träningen igen. Tänkte försöka mig på 30 min rask gång, 30 på crossen och 10 styrka. Börjar lite lättare och ökar sen på igen till mitt vanliga hårda pass som består av 30 rask gång, 45 min cross och 20 styrka.

Jag är trött på att känna mig trött och hängig! Bort med fläsket och in med muskler igen!



Ska bli såhär snygg. Joo det är sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela