nicoleyounan

Paris- Bilder

Publicerad 2011-10-24 21:54:33 i Allmänt,

Vi är hemma! Har spenderat kvällen med fina vänner och min underbara vovve som jag saknat ihjäl!! Jag har tjatat om vår resa och mina vänner har ätit toast. En mysig kväll helt enkelt. Tänkte passa på att visa lite bilder för er från vår resa.


Vi utanför Notré Dame

Eiffeltornet!!

Triumfbågen.

Öl-drickade i stekande sol.

Hampus leker turist

Floden som sträcker sig igenom Paris

Hålla i handen ♥

Vi har verkligen haft en underbar helg. Strosat runt, hållt handen och lekt turister. I Söndags (igår) hade vi 23 grader och strålande sol! Det var otroligt skönt och varmt väder. De andra två dagrna var det ganska kallt men fint och friskt ändå. Vill tacka min älskling för en perfekt helg. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela