nicoleyounan

Not long to go.

Publicerad 2011-10-19 15:28:34 i Allmänt,

Hej fina ni.
Idag jobbade jag min näst sista dag innan lite semester. Har kvällspass ikväll och ett dagspass kvar imon. Sen blir det hem och packa. Tänkte att jag skulle hinna bada och klippa vovven också. Vi ska lämna honom hos min mamma under helgen då vi är borta. Kommer kännas konstigt att vara hundfri i fyra dagar. Kommer sakna honom så! Men det ska nog bli bra. Har ni några tips på vad man ska se och göra i Paris så tar jag gärna emot dom. Tveka inte.

Ha en trevlig kväll!
Kärlek.

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2011-10-19 15:50:04

Saknar lilla tussbollen. Ska bli så mysigt att få ha honom ett par dagar. Kram mamma

Postat av: Sannan

Publicerad 2011-10-19 19:51:03

bästa shoppingen finns på les halles (metro med samma namn) och la defence, precis utanför är "moderna triumfbågen" och ett stort shoppingcenter bredvid. båda är shopping inomhus. printemps och lafayette är kul att se men det är väldigt dyra varuhus! ha en helt underbar helg fina du. puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela