nicoleyounan

27 Oktober.

Publicerad 2011-10-27 15:09:11 i Allmänt,

Hej hallå!

Jag har redan jobbat mina fyra timmar denna dagen. Har hunnit vara ute med Bailey också och ska snart sätta igång med lite städning här hemma. Svårt att slita sig från soffan bara eftersom Bailey ligger och gossar i mitt knä.

Idag ska jag ÄNTLIGEN få träffa mina fina flickor Angelica och Linda! Jag har inte träffat dom på väldigt länge. Vi är alla så himla upptagna hela tiden och jobbar väldigt olika tider. Det var sjukt svårt att hitta en tid som vi alla kunde på. Men idag klockan 5 så hinner vi ta en fika i alla fall. Ska bli mys.



Idag och ikväll ska jag verkligen försöka njuta av att ha hela helgen framför mig. Imorgon ska jag och älsklingen gå på bio och på Lördag är det Halloween-party! Vad tusan ska man vaa?! Tips!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela