nicoleyounan

The smell of childhood.

Publicerad 2011-05-23 18:56:11 i Allmänt,

Heej fina ni.

Idag har jag hunnit med en hel del faktiskt. Jag skippade träningen idag, hör och häpna, och åt sushi med Ellinor istället. Så mysigt att umgås lite med henne. Efter det har jag städat lite här hemma.

Vi har underbara syrénträd på utanför oss så jag plockade in lite till vardagsrummet. Syréner har alltid varit och kommer alltid vara mina favoritblommor. Ända sedan jag var liten flicka har jag ääälskat syrenlukten. Nu luktar hela lägenheten underbart!

Lite senare ikväll kommer fina Ellinor hit igen. Då har hon med sig Emmapemma också. Vi ska tjata och mysa lite. Perfekt Måndags-mys!




Hittade den perfekta jeansskjortan i helgen också! Letat i en eeeevighet. Den där perfekta slitningen och vita knapparna var banne mej inte lätt att hitta. Men äntligen hittade jag den och den har suttit på hela dagen.

Nehe nii. Nu kommer snart flicksen.

Kärlek på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela