nicoleyounan

The movies.

Publicerad 2011-05-16 15:35:52 i Allmänt,

Hej sunshines!

Har haft en stressig dag på jobbet. Som ni alla vet så jobbar jag som restaurangchef på en av restaurangerna min pappa äger. Idag var det så mycket att göra att han tyckte att jag skulle få en liten belöning. Därför ska han bjuda min på bio ikväll. Ska bli mysigt. Får se vad det blir för film..

Tänkte berätta lite om helgen för er också. Fredagen var mys-fredag med mamma min. Lördagen blev full rulle med både shopping och party. Det var så sjukt mycket folk ute så jag nästan tröttnade. Men kul vare ändå! Och igår vart det dåligt med bloggande hörrni.. Vi hade fullt upp med tvätt, storhandling och att laga mat. Förlåt.

Men nu är det Måndag igen och vi kör hårt!

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela