nicoleyounan

Staying in.

Publicerad 2011-05-12 17:33:29 i Allmänt,

Heej på er.

Lite dåligt bloggande från mig på senaste tiden tycker jag minsann. Fööörlåt.

Igår så blev det en fika hos finaste Sanna i solen. Efter det begav jag mig till mamma. Hon fick toppa mitt slitna hår lite och bjuda min hungriga mage på mat. Bästa mamma.

Idag så blir det en slappardag hemma med älsklingen. Vi är sega som tusan så det blir nog en påse godis och melodifestivalen tror jag. Det var så himla mycket att göra på jobbet idag så det behövs känner jag! 

Idag har jag dessutom hunnit med att shoppa lite. Fått med mig en ny favvo-kofta hem som jag måste visa er. Kommer bilder senare. Hoppas ni gillar att se sånt som jag shoppar? Haha.

Ha en mysig kväll.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela