nicoleyounan

She works hard for the money.

Publicerad 2011-05-26 14:55:37 i Allmänt,

Heeej.

Är hemma en snabbis mellan mina två jobb. Ska snart springa iväg igen och jobba rumpan av mig. Idag har vi en bjudning för 150 pers och det är sjuukt mycket som måste göras innan dess. Jag är stressad redan innan jag ens börjat jobba!

Har jobbat ganska mycket nu på senaste och mer kommer det att bli. Men jag antar att det är sånt man får ta om man vill leva gott. I sommar har jag fem veckors semester och då är det både Grekland (43 dagar kvaaar!), Göteborg och massa annat kul som gäller. Så det känns ändå värt det.

Nu ska jag passa på att göra.. absolut inget alls i en timme till, sen börjas det.

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela