nicoleyounan

Not Tired.

Publicerad 2011-05-14 00:30:54 i Allmänt,

Men buu.

Jag är absolut inte trött.

Har spenderat kvällen hos min fina mamma. Åkte därifrån för att jag skulle åka hem och sova men lyckades att bli super pigg i bilen hem.

Har försökt att städa lite här hemma för att bli trött, men nepp. Testade också att titta på tv en stund. Men det finns ungefär noll att se vid den här tiden. Hungrig är jag också men det är väl för sent att klämma i sig något nu?

Hopp. Jag antar att jag får gå in i sovrummet och joina sömntutan där inne ändå, för imon är det full rulle.
På morgonen ska jag och mamma gå på torget. Kanske ska köpa hem lite fina blommor? Efter det tänkte jag klämma in ett träningspass på en timme ungefär. Sist men inte minst så blir det party här hemma. Lilla Sara fyller år och oj vad det ska firas!

Nu ska jag göra ett tappert försök att sova!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela