nicoleyounan

Upsetting.

Publicerad 2011-03-05 18:37:47 i Allmänt,

Dag 22 - Det här upprör mig

Jag kan bli upprörd över sjuka små saker. Om jag råkat gå in i duschen och glömt ta med mig handuk. Eller om Jag ska bre en macka och just det jag tänkt ha på är slut. Så upprörande!

När saker och ting inte går som jag vill kan jag bli sjukt upprörd. Men de flesta av dessa ilandsproblem går över väldigt snabbt.

Någon som verkligen upprör mig är sveriges lagar i vissa fall. Det gör mig sjukt upprörd att man kan göra inbrott i en restaurang fyra gånger och sno en massa saker, utan att få något riktigt straff. Det upprör mig att det är värre straff på att ladda hem en film än att äga barnporr och att det fortfarande i vår värld finns diktatur upprör mig gaalet mycket. The list goes on and on, men nu vet ni lite av allt det som upprör mig i alla fall.

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela