nicoleyounan

Typical.

Publicerad 2011-03-31 17:04:34 i Allmänt,

Hej fina vänner.

Haha, Nu ska ni få höra något som är så typiskt mig. Jag hade planerat hela dagen att jag skulle bege mig till gymmet. Aaaaa snart tänkte jag och började småplocka här hemma. Jag är en sån människa som hela tiden hittar nya saker att göra när jag städar.

Jag börjar damsuga och inser att mattorna behöver skakas och då tänkte jag att man kanske borde moppa också?. När jag hade moppat klart torkade jag händerna på kökshanduken och fick för mig att jaa, den behöver bytas. Vad tror ni händer då?.. Joo då börjar jag rensa linnegarderoben, haha.

Är ni också sånna?. Nu blev ju klockan en hel del och jag måste verkligen bege mig till gymmet. Men nu har jag ju hunnit bli seg och lat eftersom jag hamnade i soffan efter städningen. Åh.. Ilandsproblem.

Nee, Nu blir det i alla fall mellanmål och sen en timme på crossen. Ikväll belönas jag och älsklingen med kebabrulle. Såååå gott. När vi va i sälen så försökte vi äta kebab en gång men nejnej. Det går bara att äta i Jönnet!! Överallt annars har dom ju äckligt nötfärs istället för karré och deras "kebabsås" ska vi inte ens tala om. Marinara/Tomatsås? Haha.


Puss och Kram till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela