nicoleyounan

The seal?

Publicerad 2011-03-23 21:14:01 i Allmänt,

Heeej alla!

Vet ni? Inatt åker vi till Sälen! Ska bli så kul! Jag har, som jag har nämt innan, aldrig stått på ett par skidor eller varit i sälen. Så det ska bli spännande. Tänkte börja packa här nu för kl fem inatt åker bilen mot snön. Jag ska försöka att blogga lite däruppe ifrån med hjälp av iphonen men förvänta er inte sådär jättemycket update haha.

Jag har duschat och gjort mig "skid-redo" så nu kan vi bege oss tycker jag, hihi.


Föresten så har ni blivit några stycken fler som besöker. Vilka är ni och vart kommer ni ifrån? Ni vet att det bara att fråga om ni vill veta något speciellt. Jag är till er service. Ha det fint nu alla vänner.

Kärlek.

 

Kommentarer

Postat av: Lillebror

Publicerad 2011-03-23 21:58:55

yeeeeey, jag är din lillebror och kommer från din mamma! :D

Postat av: Sanoj Nibur

Publicerad 2011-03-23 23:07:37

Hej, jag kommer från Jönköping.

Postat av: Emma

Publicerad 2011-03-24 06:02:21

Och lilla Emma :)

Postat av: Lena

Publicerad 2011-03-24 17:58:45

och jag heter Lena ;) haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela