nicoleyounan

Shop til you drop.

Publicerad 2011-03-05 18:15:26 i Allmänt,

Hemma från en låång shoppingruda. Hujedamig va kul det är att komma hem med nya saker. Hittade en massa fint och känner mig meganöjd! Nu är det nog däremot shoppingförbud för mig resten av månaden. Men har fått mycket för lite pengar så jag känner mig duktig ändå.

Och hörrni. ni glömmer väl inte listan? Tycker ni ens att det är kul? Vi har i alla fall inte så måndag adagr kvar så vi kan ju lika väl köra klart den oavsett om ni inte gillar den, haha.

Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta 
Dag 25 – En första 
Dag 26 – Mina rädslor 
Dag 27 – Min favoritplats 
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 Mina ambitioner
Dag 30
Ett sista ögonblick

Idag är det dag 22 och det inlägget kommer upp lite senare.

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela