nicoleyounan

Owls.

Publicerad 2011-03-10 18:20:40 i Allmänt,

Nämen heej!

Idag har jag haft en riktig mysdag. Det enda minuset är väl egentligen vädret som verkligen är hel-kasst, men ja ja.. så kan det va ibland. Jag har i alla fall sprungit på stan med fina vännen Jennie. Kollat lite i affärer och tagit en fika på Espresso house. Jag hittade en söt liten uggle-lyckta på Lagerhouse som fick hänga med hem. Tycker den är så himla söt! Vad tycker ni? Gillar ni uggel-trenden?



Nu tänkte jag försöka ta mig ner till gymmet. Är så opepp idag men jag mååste!
Kärlek.

Kommentarer

Postat av: bella

Publicerad 2011-03-10 19:49:33

gillagillagilla!!

jag har också köpt den söta. och den stora med! hihi. hur söta som helst ju!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-10 22:14:27

Kossan är bättre!

Postat av: ellie

Publicerad 2011-03-11 19:52:41

nej hampus! hihi.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela