nicoleyounan

OMG.

Publicerad 2011-03-29 15:07:36 i Allmänt,

Hej hörrni.

Vet ni vad jag glömde berätta för er igår. Jag serverade faktiskt en kändis igår på jobbet. "Oh my god, Oh my god- moniker" var och åt hos mig. Ni vet.. Killen som var med i melodifestivalen och som egentligen heter Daniel. Lite småkul.

Hur som helst. Idag var det ingen kändis på jobbet men tiden gick fort ändå.

Jag tänkte faktiskt ta en powernap nu och sen träna lite. Ikväll kommer mamma hit på fika som alla tisdagar. Haha förlåt för riktigt trist inlägg men jag är för trött för att engagera mig.

Kärlek!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-03-29 17:39:02

Det gör inget, tråkiga inlägg är bättre än inga inlägg!! :) jag gillar att läsa allt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela