nicoleyounan

Oh my gosh.

Publicerad 2011-03-18 18:55:35 i Allmänt,

Hej hallå på er!

Alltså.. Va konstiga saker människor kan ha för sig. Sitter just nu och kollar på en dokumentär om en man som lever med touretts. det måste vara den märkligaste sjukdomen? Han spottar på folk när dom äter, slår dom när dom kör bil och skriker fula ord typ hela tiden. Herregud. Jaja.

Nu till annat. Igår blev det inget bloggande. Hade fullt upp. Jobbade tio till fem och sen lekte jag frisör på Hampus. han blev kortklippt på sidorna med en ganska ball frilla. Kvällen spenderades hos Angelica med scones och te. Fina Linda var där också och vi hade så himla mysigt. Ni är så goa flickor! Efter det somnade jag som en stock och vaknade i morse till ett vinterland utan dess like. Ush. 20 cm snö kom det inatt. Jag som hade hängt undan vinterjackan och ersatt den med skinnpajen. Jaja.

Nu ska jag hinna blunda i fem minuter innan jag ska leka med Emse.

Ha en fin kväll vänner!

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela