nicoleyounan

My day.

Publicerad 2011-03-14 21:35:09 i Allmänt,

Heej allihopa!

I inlägget nedan fick ni dagens lista. Ni har vi bara två dagar kvar sen är vi klara med listan. Skönt faktiskt, haha.

Idag efter jobbet åkte jag och Hampus och plockade upp min mamma. Hampus hjälpte henne att borra upp tunga saker hemma hos henne och jag satt mest och tittade på. Efter det begav vi oss till vidare till en glasögonaffär. Min fina har nämligen fått sämre syn än innan så nu åker han på brillor minnsann. Men, som tjejen i affären sa: "Jag måste verkligen få säga att du har ett sjukt bra ansike för glasögon", och det har han. Passar så fint i det så.

Nu ska vi snart glo på Big Brother och sen är det sängen. Hoppas ni haft en bra dag ni med.


Kärlek.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela