nicoleyounan

Month.

Publicerad 2011-03-02 16:08:51 i Allmänt,

Dag 20 - Den här månaden

Mars. Mars har jag precis börjat och därför kan jag ju inte sammanfatta den. Men det kommer bli en sjukt bra månad. Idag är det bara den 2.a men redan idag fick jag vårkänslor. När jag kom ut från jobbet så sken solen mig i ögonen och det var plusgrader! Så underbart, våren är på väg!

En annan kul sak som händer i Mars är att jag, hampus och familjen ska åka på skidsemester. Jag har aldrig innan åkt skidor och kommer säkert att slå ihjäl mig men oj va kul det ska bli!

Hoppas att ni ser fram emot Mars-månad lika mycket som jag!

Kärlek.

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2011-03-02 17:10:53

Mars blir bra, det bestämmer vi :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela