nicoleyounan

Just my luck.

Publicerad 2011-03-21 23:42:54 i Allmänt,

Heej haallåå.

Jag hade egentligen gått och lagt mig. Men sen fick jag se på facebook via iphonen att man kunde få veta sitt skattebesked via skatteverkets hemsida redan nu. Så då var jag såklart tvungen att gå upp och starta PC och ta fram dosan till internetbanken och skit. När jag väl lyckats logga in så är sidan överbelastad, No shit. Så himla min tur. Bara att gå och lägga sig igen då antar jag?.. Jag hann i alla fall se er ett inlägg idag då ju. Ett plus av att jag steg ur sängen, haha.

Hoppas ni sover gott. Det ska jag i alla fall ta och göra. Bara två arbetsdagar kvar sen drar jag och familjen samt sambo iväg till Sälen. Ska bli så kuul. Längtar efter att få testa något helt nytt. Spännande.

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela