nicoleyounan

Crybaby.

Publicerad 2011-03-07 19:37:21 i Allmänt,

Dag 24 - Det här får mig att börja gråta

Haha, jag är en riktig mes ibland. Du kan inprincp sätta på vilken Disney film som helst och jag kommer garanterat att börjat lipa. I vissa fall börjar jag gråta redan innan filmen ens börjat. Lejonkungen är en sån film typ, haha. Skönheten och Odjuret är också en film som gör att jag sitter helt förstörd kvar framför tvn. Den är ju så fin!

Förutom att jag är en Disney-nörd så gråter jag till vanliga saker som alla andra. När jag är ledsen och upprörd. Ibland kan jag lätt börja gråta när jag diskuterar med någon som inte förstår min synpunkt. Det har Hampus fått vittna, haha!! När folk är elaka och trycker ned mig så blir jag såklart ledsen och då och då kommer det en tår minnsann. Men jag gråter ganska sällan och sista gången jag grät så var det just pga av en film. Mitt liv är rätt bra, så jag behöver inte gråta så ofta.



Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela