nicoleyounan

Cannot sleep.

Publicerad 2011-03-13 02:07:44 i Allmänt,

Heej på er.

Idag sov jag och Hampus läänge på morgonen. Det betalar vi priset för nu. Både jag och han är superpigga och kommer förmodlingen sitta och glo på dålig tv hela natten. Så dumt men jaja. Skönt att sova ut idag i alla fall. Imorgon ska vi inte göra ågot mer än att åka och äta middag hos min mamma så det gör inte så mycket om vi är trötta imon.

Idag har vi varit runt i affärerna här i stan och letat efter skid-grejer. Vi ska ju åka till Sälen om två veckor och jag behövde underställ och vantar. Hittade ett ass-läckert rosa underställ på rean och utmysiga vantar. Blev perfekt så jag slog till direkt. Ska försöka hinna visa er hur läckert det är, haha.

Ska väl försöka sova snart maybe.

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela