nicoleyounan

Black Swan.

Publicerad 2011-03-04 23:40:38 i Allmänt,

Heej på er!

Nyss hemkommen från bio med Emse. Black Swan blev det. Sikken märklig film, men på något konstigt sätt tyckte jag ändå att den va bra! Tycker nog minnsann att man ska se den. Är ju trots allt en Oscar-vinnare.

Förutom bion har jag hunnit jobba, träna och ätit middag med älskling. En bra dag helt enkelt. Dessutom har Hampus fått äran att spraytana mig idag. Haha. Han va duktig på det så det ska han få göra fler gånger. Känns så himla skönt att få vara brun nån dag och känna sig lite fräschare. SpayTan in a Can är bäst och den rekommenderar jag! Blir sjukt naturlig med.





Okeej då. Kanske inte syns så bra. Men lite? Jag orkar inte posa kl kvart i tolv en Fredag så ni får ta mig som jag är, haha.

Sov gott allihop och ha en fin helg! I know I will. Imon far jag och älskling till Lager 157. ÄLSKA!!

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela