nicoleyounan

Bambi.

Publicerad 2011-03-28 15:25:37 i Allmänt,

Heeeeej!!

Vi är tillbaka hem i Jönköping och jag har precis kommit hem efter första arbetdagen igen efter "semestern" Det är så mysigt att rymma ifrån vardagen lite och få se och uppleva annat. Vi har haft det toppen och jag skulle nog påstå vilja påstå att jag är grym på att åka skidor. Haha, njaa. Kanske inte. Men jag har i alla fall testat på det och övning ger ju färdighet som det så fint heter.



Ni som känner mig och har mig som vän på facebook kan där se en film på premiäråket som pappa min spelat in.
Det är tillåtet att skratta för jag vet att jag ser ut som Bambi på hal is, haha.
Nu är det tvätta som står på schemat. Kanske borde bege mig ner till gymmet en sväng också.

Hoppas ni får en bra dag!

Kärlek.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-03-28 15:53:43

Du var grym!

Postat av: nicole

Publicerad 2011-03-28 16:55:49

Hihi tack mami.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela