nicoleyounan

You make me happy.

Publicerad 2011-06-12 15:28:41 i Allmänt,

Heej sötisar.

Vill börja med att tacka alla för era fina kommentarer, sms och ord. Jag är som sagt överlycklig och längtar så jag spricker till den 15 juli. Jag blir så glad när ni alla är så positiva till vårat beslut om att skaffa vovve. ♥

Nu till annat.

Idag är det Söndag och vi har tvättid. Jag skojar inte när jag säger att det lätt kommer att bli 7 maskiner denna gången. Jag har redan tvättat tre och det är mer än hälften kvar. Herregud. Men så är det när man drar ut på det så länge som jag gjort. OCH dessutom tränat ca 4-5 ggr i veckan.

Hoppas i alla fall att jag hinner med ganska mycket för klockan 18 ska vi vara hos Emse och fira att hon tagit examen. Grattis plutten! Tårta och mys med flickorna står på schemat. Ska bli kul!

Hoppas att ni har en fin Söndag så hörs vi förhoppningsvis ikväll om jag hinner.



Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela