nicoleyounan

Time goes by so fast..

Publicerad 2011-06-06 21:34:02 i Allmänt,

Heeej.

Jag har mobilbloggat en massa under helgen men inget har kommit fram ju? Kan det vara något fel på blogg.se?

Jaja. Jag får väl återberätta lite snabbt då. Igår fyllde min lillebror 18 år. Det är helt rubbat. Min LILLEBROR liksom. Så stört. Men jag antar att det bara är att inse att jag börjar bli gammal. Ush.
Så gårdagen gick åt att fira honom och mysa i solen hela dagen. På kvällen köpte jag och Hampus hem jordgubbar och vindruvor och mummsade på. Så gott!


Favvo bilden på lillebror i Brasilen 2004

Idag har jag hunnit hänga på stranden med mamma och moster. Efter det blev det minigolf med mina finaste flickor. Då det var typ hundra grader ute bestämde vi oss för att åka till stranden efter golfen.
Vips så hade jag tagit årets första dopp! Guuuuuud så skönt det va efter att ha svettats hela dagen!
Ni är banne mej bäst mina flicks.


Tragist att det bara finns en enda okej bild på oss alla fyra. Haha.

Nu blir det nog att plocka lite här hemma istället. Ha en fin national-kväll.

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela