nicoleyounan

Time goes by so fast..

Publicerad 2011-06-23 21:06:56 i Allmänt,


Ojhallå.
Imorgon är det ju faktiskt midsommar. Det mesta är fixat faktiskt. Vi är 11 vänner som ska ska vara i en stuga vid en sjö här i närheten. Långbord, tipspromenad, lekar och snaps. Hela faddelrullan är planerad och det kommer nog att bli superbra. Vi håller tummarna att vädret är på vår sida då vi tänkt sitta ute och äta.

Tänkte visa er bilder från förra midsommar då jag och Hampus var i Kungshamn med min familj men så kom jag på att jag aldrig fick några bilder av min lillebror från då vi var där. Så ni får helt enkelt se bilder från året 09.
Gosh va länge sen. Vad man ändras mycket på två år!






Hoppas ni får en underbar midsommar nu!

Kärlek.

Kommentarer

Postat av: H

Publicerad 2011-06-24 00:17:50

Såg ut som ni hade det trevligt.... Jättekul..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela