nicoleyounan

Sunshine.

Publicerad 2011-06-27 23:11:44 i Allmänt,

Heej.

Har haft en bra dag idag! Solen har strålat och det har varit super varmt ju! Efter jobbet låg jag några timmar ute på verandan och bara njöt. När älsklingen kom hem så joinade han mig och vi passade på att umgås lite. Kvällen spenderades ute i Taberg hos Hampus storebror och hans tjej.
Dom har precis köpt hus där så vi var ute och kikade på huset och fikade lite.

Efter det blev det en tripp till Burger King och sen hem för att landa i soffan. Nu blir det sängen för vår del men jag bjuder på en bild från midsommar på oss två. Ni ska få se fler bilder i ett eget inlägg snart. Jag har nämligen fått tag i bilder. Men den som väntar på något gott..


Mitt hjärta, min vän, mitt allt.

God natt på er! Sov gott!

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela