nicoleyounan

Our good dog.

Publicerad 2011-06-16 15:38:40 i Allmänt,

Heej fina ni.

Idag har jag varit och köpt lite nödvändigheter till Bailey. Bra-att-ha-saker när han kommer till oss. Allt från schampoo och balsam till leksaker och filtar åkte ner i korgen. Kam och sånt hittade jag också så det var bra.
Men det jag är mest nöjd med är hans coola matskål. Jag dog lite när jag såg den. Den passa PERFEKT in här hemma hos oss. Svart, vit och silvrig. Dessutom med söt text på, vilket jag älskar!




En söt matskål till vår good dog. Gillar ni??

Nu blir det nog lite träning och sen fika med mina flickor. Bra dag!

Kärlek.

Kommentarer

Postat av: Sannan

Publicerad 2011-06-17 12:20:13

Haha jag älskar att vi båda går och förbereder för våra bebisar :D supersöt skål!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela