nicoleyounan

My Day.

Publicerad 2011-06-26 21:27:25 i Allmänt,

Heej vänner!

Har haft en mysig dag idag. Vaknade ganska tidigt till strålande sol. Gick ut och la mig lite i solen. Så skönt. Efter det blev det ett pass på gymmet. Efter det fixade jag med tvätten och sen kom min fin Sanna och hälsa på mig. Vi satt ute på verandan och fikade och pratade om allt mellan himmel och jord. Hon ska snart bli mamma så mycket bebis-prat blev det. Det är så mysigt att ha en vän som snart ska få barn. Då kan man ju låna lite och lämna tillbaka när man tröttnat, haha.
Hoppas bebis hinner komma innan jag sticker till Grekland så jag får hälsa på den!

Fina Sanna!


Nu blir det soffan för hela slanten. Ska mysa ner mig hos älsklingen och njuta av att jag imorgon börjar min sista vecka på jobbet. Sen är det FEM veckors semester. Jag dör va underbaaaaaart!!


Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela