nicoleyounan

Likes and dislikes.

Publicerad 2011-06-15 15:34:36 i Allmänt,

Hej vänner!

Fick ju som sagt mitt paket ifrån ELF idag och tänkte dela med mig av mina tankar om grejorna. 

Jag kunde ganska lätt konstatera att jag älskade naglacken! Torkar snabbt, täcker bra och är himla fina på. Jämte lacken ligger en duo-ögonskugga som jag också älskade! Fint skimmer och krämig konsistens.

Nedanför på höger sida ligger blush i två olika färger. Dom gillade jag inte alls. Ger knappt någon färg och smular bara sönder. I mitten ligger ett solpuder som gav samma känsla som blushen. Den är för smulig och sjuukt glittrig. Tom för mycket för min smak.. jag som älskar glitter.

Till vänster ser ni en brynskugga. Den va helt okej, men tyvärr valde jag en lite för ljus färg. Skulle ha valt en mörkare. Men den funkar. Och sist längst ner ligger en skimmer-kajal som va super fin och en lotion-penna för nagelbanden som jag också gillade. 


Måste säga att jag i helhet är nöjd. Besviken på blushen bara men äsch. Thats life :)
Favoriterna är helt klart nagellacken och duo-skuggan.
Priset för allt var 198 kronor.

Har ni testat ELFs grejor? Vad tyckte ni??

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela