nicoleyounan

He owns my heart.

Publicerad 2011-06-04 20:58:32 i Allmänt,

Tjenixen.

Jag har haft en underbar dag! Jag har ju jobbat väldigt mycket det senaste så mannen min tyckte vi skulle ha "quality time" idag. Vi har gått och myst på stan lite och sen blev det en sväng bort till pappas restaurang. Där åt vi mat och varsin glass. Efter det promenerade vi hemåt och spenderade heela eftermiddagen på en filt på gräset i solen. Bara han och jag ♥. Så himla bäst har det varit.


Jag älskar dig.

Jag ska snart bege mig till jobbet igen. Idag är det 22-03 som gäller. Ganska kort pass så det är skönt. Blir nog rätt mycket att göra ikväll tror jag. Känner det på mig.

Vad har ni gjort en så fin dag som denna? Hoppas den varit lika fin som min.


Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela