nicoleyounan

Fooooooood.

Publicerad 2011-06-28 20:38:42 i Allmänt,

Hej.

Idag är jag konstig. Jag är hungrig hela tiden. Jag är slö och har noll energi. Dagen började bra med att jag var ganska pigg på jobbet och åt en bra lunch med fisk och keso och sånna där nyttigheter. När jag kom hem bara rasade allt. Jag proppade i mig massa godis och la mig i solstolen ute på verandan och blev helt.. lat.

Till slut blev jag trött på mig själv och gick ner och tränade istället. Det började också bra med 4 kilometer på bandet. När jag skulle upp på crossen så fick jag super håll och orkade bara tio minuter innan det gjorde så ont så jag var tvungen att hoppa av. Lite styrka i armar och ben fick det i alla fall bli också.

Nu sitter jag här efter träningen och är.. ohyes.. ni gissade rätt. Hungrig. Igen. Varför?? Vad är det för fel på mig idag?? Gaah.

Men eftersom jag är hungrig och har tränat så måste jag ju äta. Så va fasen ska man laga?

Oj vilket långt och ganska ointressant inlägg. Men så kan det gå ibland.

Ha en fin kväll i alla fall och ät mycket gott! Åt mig med. Haha.

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela