nicoleyounan

ELF

Publicerad 2011-06-08 21:55:21 i Allmänt,

För någon dag sen berättade jag ju att jag umgick med mina bästa flickor. En av flickorna tipsade mig om en sida som säljer väldigt billigt smink. Jag var tvungen att spana in och vips så hade jag 9 olika grejer i shoppingbagen. Det underbara med det hela är att på denna sidan kan man faktiskt köpa allt man lägger i bagen!

Jag klickade hem allihop för 198 kronor INK frakt! Som hittat! Nu ska vi bara se om paketet och servicen är lika bra som priset.

Så fort paketet kommer så ska ni självklart få se allt fint som fick komma hem till mig.

Än så länge kan jag verkligen tipsa om sidan! Allt kostar 15 kronor! Om man inte vill ha något fancy mineral smink. Då kostar det 35 kronor. Rätt rimligt ändå va..? HÄR ska ni trycka om ni är nyfikna på sidan. 



Kärlek!  

Kommentarer

Postat av: jonna

Publicerad 2011-06-09 00:12:19

Bästa! Det är faktiskt kanon, speciellt foundation och läppglansen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela