nicoleyounan

Dreaming away..

Publicerad 2011-06-20 15:47:14 i Allmänt,

Hej på er.

Ush. Jag är så himla seeeg idag. Drog fötterna efter mig hela dagen på jobbet idag. Har dessutom huvudvärk och är bara allmänt hängig. Jag hade tänkt att träna idag men jag vettitusan. Blir nog en godispåse, en tidning och soffan för mig idag. Känns så. Jag antar att det är för att vädret suger som man blir så här hängig.

Det är dagar som denna då jag längtar så sjukt mycket efter semester och sooool. Idag är det bara 19 dagar kvar tills vi drar till Grekland! Ska bli wonderful!


Snart får man stoppa fötterna i bränhet sand igen!

Idag gick jag in på min nästa sista arbetvecka. Två veckor kvar sen är det semester! Håll uuuuut!

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela