nicoleyounan

Annoying.

Publicerad 2011-06-22 14:53:42 i Allmänt,

AAAAHHHH!!! Så känner jag om att åka buss. Jag HATAR det. Nu vet ni det! Skitjobbigt!!!

Hampus är i Stockholm på Foo Fighters konsert och har ska ha bilen nu i två dagar. Därför måste jag åka buss. Han var ett hjärtegull och körde mig till jobbet idag men imon måste jag ta bussen både till och från jobbet. Sjukt jobbigt och sjukt dyrt det är att åka utan busskort! 25 spänn one way?! Idag behöver jag åka buss fram och tillbaka till mina två jobb vilket innebär 100 spänn bara i busspengar!? Heeeeeell nooo.

Ikväll är det som sagt jobb. Helt okej eftersom det är dåligt väder ute. Ska gå som sagt. Dels för att jag vägrar åka mer buss än jag behöver och för att jag är sugen att springa in i lite affärer innan jag börjar. Shoppings-fingrarna kliar.. Vilket är helt okej eftersom det är lön imon. Woho!

Nu ska jag och lillebror äta snickerkaka. Han kommer närsom.

Kärlek.

Kommentarer

Postat av: Cassandra

Publicerad 2011-07-12 20:40:29

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :D!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela