nicoleyounan

We are home ♥

Publicerad 2011-07-16 12:40:04 i Allmänt,

Hej alla!

Vi är hemma! Grekland var underbart! Jag har massor med bilder som jag hoppas att jag hinner visa er. Vi har haft strålande sol varje dag och badat heela dagarna. Så sjukt skönt med semester!

Vi landade igår klockan sex på Landvetter och efter det begav vi oss direkt till Mullsjö för att hämta vår tredje familjemedlem, Bailey. Han fick sitta framme med mig i mitt knä när vi åkte och det gick bra ända tills vi var precis utanför lägenheten. Då kunde han inte hålla tillbaka längre och kräktes. Det blev lite för mycket helt enkelt.
När vi kom hem med honom så gick han runt och lärde känna oss och lägenheten. Vi sov på soffan md honom och även om han inte sovit mycket alls inatt så har det gått otroligt bra. Han skäller inte, han har tytt sig till oss väldigt mycket och han är inte alls nojjig eller gnällig. En nyfiken och glad liten hund är det vi har fått hem.

Nu, efter mat och rastning så ligger han helt utslagen jämte mig. Han är världens sötaste och underbaraste lilla vovve. ♥


Hihi. Kul bild. Hans ansikte syns ju knappt för han är vit och filten lika så. Men ni får nöja er med en cam bild. Jag vågar inte resa mig för att hämta kameran och joxa.
Han vaknar alltid då.

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela