nicoleyounan

SEMESTER!

Publicerad 2011-07-01 15:53:52 i Allmänt,

Åh så underbaart! Idag jobbade jag min sista dag! Nu har jag semester i FEM veckor!

Det kommer hända en hel del innan jag är tillbaka på jobbet. Vi ska hinna åka till Grekland (om en vecka exakt!). Vi ska spendera en vecka Göteborg och Gothia och dessutom ska vi hinna bli med vovve. Till hösten ska jag vara lika hipp och cool som Oliva Palermo när jag är ute och går med min hund. Ska se ut precis såhär.. fast minus hundkläderna.. sånt gillar jag inte.




Kul att se att hon dessutom har en renrasig Shitzu. Bailey♥ är blandras mellan Shitzu och Bichon.

Kärlek.

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-07-01 16:41:35

Oliva har en malteser, inte shih tzu. Iallafall om det är den på bilden som är hennes.

Postat av: Nicole

Publicerad 2011-07-02 12:27:13

Ah okej. Jag vet inte om det är hennes hund på bilden men när jag läste innehållet till så stod det att hon ägde en shitzu. Söt var den i alla fall :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela