nicoleyounan

Making the house ready.

Publicerad 2011-07-07 18:12:51 i Allmänt,

Hallå igen!

Jag tror att jag änligen börjar bli klar med packningen. Så svårt att veta hur mycket grejer man ska ha med sig. Men jag tänkte att egentligen räcker det ju med pengar, pass och en bikini. Typ.

Eftersom jag har en "fixa-allt-innan-jag-åker-dag" idag så passade på att ringa vår hunduppfödare nyss.
Jag hörde vår lilla hund i bakgrunden och uppfödaren berättade att han är ännu sötare och keligare nu än han var när vi hälsade på honom. Kan man längta mer än vad jag gör?! Bara 7 dagar kvar nu..

Nu är det snart dags att gå ner till tvätten igen. Håller på för fullt här hemma. Städ, tvätt och kabel-säkra lägenheten. Allt för att det ska vara tipptopp för vovven. Nu är vi rejält redo för honom. Jag har banne mej köpt ALLT!



Baileys nya hundbädd och golvfilt. Även han får svart-vitt tema så att det passar in i vardagsrummet. hihi
Fint va? Kommer han nog att trivas i..

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela