nicoleyounan

VS- hot.

Publicerad 2011-01-03 20:43:24 i Allmänt,

Heej på er goingar!!

Sitter hemma och glor på Victoria Secret Fashion Show. Fy bubblan va snygga dom äär! Jag tog ett beslut. Jag ska också bli så snygg! Eller.. i alla fall försöka. Jag ska spara ut mitt långa hår igen, gå ner fem kilo och bli bruun! Kan la inte va så förbaskat svårt??!! Eller?.



Anyhoo. Dagen har bestått av jobb, mys med älsklingen och träning. Tänkte att jag skulle försöka komma igågn med träningen nu igen. Men det tänkte tydligen hela Jönköping också. Har aldrig någonsing behövt köa till maskinerna men det behövde jag idag. Var i alla fall väldigt skönt att få röra sig lite.

Imon är jag leeeedig och ska spendera dagen med mina sjukt fina vänner. Så nu vet ni om ni inte hör något mer från mig imon. Hihi.

Hoppas ni får en fin kväll. Det ska jag ha! Dags att laga fläskfilé med klyftpotatis och beasås. Mmm..

Käärlek.

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2011-01-03 22:23:48

Du ska vara med mig, tjohoooo:)

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-01-05 09:22:19

Du är finast precis som du är! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela