nicoleyounan

The way to my heart.

Publicerad 2011-01-11 21:21:21 i Allmänt,

Hej på er alla.

Idag började jag vid sju på morgonen och jobbade till tre. Vi har haft inventering både igår och idag på jobbet så jag är helt slut i kroppen. Ont i ryggen och hängig i huvudet. Så fort jag kom hem sov jag två timmar och vips så vart jag pigg igen! Idag när jag kom hem fick jag syn på något som gjorde att jag log lite. På nyår fick jag en orkidée av älskling som nyårspresent. Den va fin redan då men några av knopparna hade inte slagit ut. Idag fick jag se att det blommat upp som tusan. Helt plötsligt! Jag älskar orkidéer och skulle kunna ha hur många som helst!



Fiin va? Gick inte riktigt att fånga hur fin den är i mörkret men ni förstår nog. Och ja, krukan passar knappt. Men så får det vara.

Btw. Förlåt om uppdateringen är dålig just nu. Men min dator har ju virus och tar en evighet att ens starta, och Hampus dator har vi gjort oss av med. Har bara ipaden och iphone just nu och då går det bara att mobilblogga. Så nu vet ni. Hoppas ni har tålamod med mig ändå. Nee. Dags att göra annan nytta nu.

Pussochhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela