nicoleyounan

Bond.

Publicerad 2011-01-06 14:54:57 i Allmänt,

Heej alla!

Idag är en bra dag! Idag fick jag äntligen med mig älskling ut till Tenhultsmöbler. Där hittade vi ÄNTLIGEN ett soffbord som föll oss båda i smaken. Jag har tittat på det ett tag men inte kunnat bestämma mig. Men eftersom Hampus också gillade det så fick det hänga med oss hem idag. Mycket bra beslut. Jag är meganöjd! Nu känner jag mig helt klar med allt i lägenheten och inget mer kommer att bytas ut eller målas om på ett tag! Så härlig känsla.





Såå, vad tycker ni? Hoppas ni gillar det! Bordet heter alltså Bond och finns på Em.

Kärlek på er.

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2011-01-07 12:00:53

SNYYYYYGGT!!!

Postat av: Cicci

Publicerad 2011-01-16 23:21:45

Va fint ni verkar bo :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela