nicoleyounan

Ajjabajja.

Publicerad 2011-01-18 21:15:40 i Allmänt,

Heej på er.

Förlåt att jag är urusel på att blogga. Anledningen är fortfarande att min dator är helt beng och vägrar funka. Jag mååste komma till skott och fixa den. Nu har jag dessutom tagit bort alla bilder och räddat dom från datorn så den är redo för omformatering. Himla skiit att jag lyckats få något dumt virus som ska ställa till det. Men nu får ni lite update i alla fall.

Jag tänkte jag skulle ta och visa er mitt senaste och finaste fynd. Min mamma har fått någon fix idé att handla second hand och sedan göra om allt så himla fint. Därför har jag nu blivit inspirerad av henne och hänger alltid med när hon åker iväg och tittar på second hand. Idag hittade jag en jättefin skål som man kan ha både som godisskål eller som jag valde att ha den prynad och avlastnings-sak. Passar helt underbart bra in hos oss, Dont you think?..




Jag gillart! Den ser dock mindre ut än vad den egentligen är. Förutom att bjuda på bilder på skålen tänkte jag kompensera dålig uppdatering med att visa er mina senaste inköp i klädväg. En lovely stickad kort tröja och en vit skjorta. Båda från Lindex.






Sådäär! Nu har ni fått både bild och text så nu får ni vara nöjda ett tag. I nästa inlägg tänkte jag lägga upp partypics från helgen. Kan la va kul att se, haha. Får se när det kommer upp bara.

Ha nu en fin kväll. Det ska jag ha!

Kärlek.

Kommentarer

Postat av: jonna

Publicerad 2011-01-19 11:00:21

Braaaaaa!

Postat av: emma

Publicerad 2011-01-19 12:00:51

Håller med Jonna, BRAAA! :D



Tänk på mig som befinner mig här borta just nu, jag måste ha lite uppdatering på vad som händer där hemma! :) KÄRLEK

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela