nicoleyounan

Work it out.

Publicerad 2011-02-21 15:46:51 i Allmänt,

Heej allt fint folk!

Har precis jobbat och åt nyss en sallad. Idag tänkte jag nämligen träna och vill inte slänga in mig någon tung mat. Jag hoppas verkligen att jag är frisk nog för att träna nu. Har väntat i TRE veckor med träningen bara för den här himla dumma förkylningen som jag dragits med. Nu är det dock bara lite hosta kvar men jag orkar inte vänta längre. Nu kör vi.

Jag måste också ta och skaffa mig lite nya fräscha träningskläder. Vart hittar man det? Tycker de flesta träningskläder är så fula och dyra dessutom. H&M vet jag ju iofs har ganske snyggt sortiment. Får nog bli en tripp dit när lönen trillar in.

Ska försöka hinna med listan idag med. Vi håller tummarna för det!

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela