nicoleyounan

This Week.

Publicerad 2011-02-18 17:33:44 i Allmänt,

Dag 13 - Den här veckan

Märkligt att denna frågan kommer just denna veckan, då det faktiskt har hänt en massa saker i mitt liv.

Veckan började i Måndags med att jag bytte jobb. Jag lämnade Lindex och bytte tillbaka till Restaurang Vågen. Det känns i magen att detta var det bästa för mig. Länge sedan jag kunde åka till jobbet och verkligen ha ett ärligt leende på läpparna.

Tisdagen var jag ledig och "mellan två jobb" Jag passade på att städa hemma och bara ta det lugnt.

På Onsdag körde jag igång på restaurangen och det var full rulle. På kvällen blev det mys hemma bara.

Igår var det Torsdag och helt sjukt mycket att göra på jobbet. Efter det åkte jag hem och sov en timme. Sedan vidare till Bella för att umgås med de finaste flickorna på jorden. Vi åt köttfärsbaguetter och hade supermysigt.

Idag är det uunderbara Fredag och jag har jobbat som vanligt. Gjorde nyss fruktsallad som vi ska äta ikväll men innan dess ska vi åka och titta på Hampus lillebrors handbollsmatch.

Imorgon är det Lördag och gosh va mycket jag ska hinna då. Först en sväng på torget med mami. Sedan äre hockey som gäller. Tydligen ska vi sitta i Falconsoffan och då visas man på tv? Jag vill inte.
På kvällen blir det party! Min fina Linda har inflyttningsfest och det ÄLSKAR vi! Kommer bli toppen!

Söndag kommer gå till att tvätta och kanske hinna med någon liten prommis.

Där har ni heeeela veckan. (Hampus sa precis "heeerregud, när han såg hur långt inlägget blev. Haha)

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela