nicoleyounan

Sweet dreams.

Publicerad 2011-02-15 22:32:36 i Allmänt,

God natt alla fina människor.

Måste försöka få lite sömn inatt. Är liite nervös måste jag erkänna. Känns märkligt att gå tillbaka till sitt gamla jobb imon. Ett jobb jag kan helt utantill och kunder jag känner väl. Ska bli kul faktiskt! Har ju inte jobbat där på nästan ett år. Trodde aldrig jag skulle sakna det men om man haft ett annat jobb som man vantrivts på så lär mig sig att uppskatta hur bra man hade det innan.

Nu ropar Hampus på mig att det är dags för sängen! Ah och juste. Ni har ökat i antal här på bloggen. Sånt gillar vi! Ni vet att ni får fråga precis vad ni vill om ni undrar något.

Så kul att ni hittat hit ju!

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela