nicoleyounan

One moment.

Publicerad 2011-02-10 18:27:04 i Allmänt,

Dag 8 - Ett ögonblick

Gud vilket svårt inlägg. Det är ju sjukt svårt att välja ett ögonblick i ens liv som betytt mer än de andra. Jag har velat i flera timmar över vilket ögonblick jag ska välja. Men ett ögonblick jag aldrig kommer glömma är ögonblicket då jag och mina underbara flickor tog steget mot vår långa underbara resa. Jag minns ögonblicket då vi bestämmde att vi skulle göra något galet!

Jag satt och grät över ett gammalt förhållande som precis tagit slut. Helt plötsligt säger jag lite skämtsamt att "Ush, bättre vi sticker här ifrån och har kul istället!" I nästa sekund säger min fina Bella: "Klart vi ska göra det!!"

De kommande året jobbade vi rumpan av oss och sparade ihop väldigt mycket pengar. Vi begav oss ut på vår livs resa och Thailand, Australigen och Malaysia var destinationerna. Vi var borta i tre månader och allt tack vare ett enda ögonblick.

Ett mycket bra ögonblick som ledde till sjukt många andra bra ögonblick!!




Fy tusan va underbart vi hade det ♥

Kommentarer

Postat av: bella

Publicerad 2011-02-13 21:46:25

bra val sötnos! tack för att jag fick uppleva en tokbra resa med dej! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela